FANDOM

Terminator: Kroniki Sary Connor (ang. Terminator: The Sarah Connor Chronicles) – amerykański serial telewizyjny emitowany przez telewizję FOX od stycznia 2008 roku. Produkcja jest kontynuacją wydarzeń znanych z Terminatora II: Dnia sądu, a zarazem alternatywą dla Buntu maszyn. Akcja skupia się na Sarze Connor i jej synu Johnie, którzy wspomagani przez terminatora imieniem Cameron Phillips, próbują nie dopuścić do stworzenia Skynetu.

18 maja 2009 Kevin Reilly z FOX TV ogłosił anulowanie produkcji trzeciego sezonu serialu [1][2][3][4], ku wielkiemu rozgoryczeniu fanów który rozpoczęli różnorodne akcje lobbingowe i kampanie na rzecz uratowania serialu[5][6]. Kompozytor muzyki do tego serialu Bear McCreary stwierdził, że 3 sezon byłby najlepszy z dotychczasowych[7].

Licencję na emisję serialu w Polsce zakupiła stacja AXN, która pierwszy odcinek wyemitowała 4 maja 2008 roku. Od 30 października 2008 roku serial emituje TVP 1. W dniu 11 stycznia 2009 r. stacja AXN rozpoczęła transmisje drugiego sezonu (niedziela godz. 22:00).

Bohaterowie i aktorzy Edytuj

Lista odcinków Edytuj

Szablon:Main

Szablon:Przypisy

Linki zewnętrzne Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki