FANDOM

T-900.jpg

T-900

Seria 900 jest rodzajem produkcji masowej Terminatorów produkowanych przez Skynet.

Terminator 3: Rise of the Machines jego pancerz był pokryty zbroją hyperalloy. t-900 i miał wiele wyborów wizji. Był zasilany przez miniaturowe osocze reaktora syntezy jądrowej znajdujące się w tułowiu.Miał on być opancerzonym żołnierzem zastępującym T-800 na polu walki.  

Produkowany był w pięciu wariantach:  

  •  bojowym (sam egzoszkielet),
  •  infiltracyjnym (szkielet pokryty żywą tkanką)
  •  T-900 Zaopatrzenie: Ten typ T-900 ma czerwone czujniki i zestawy odnawiające. Podczas bitwy, mogł dostarczać amunicję do innych terminatorów.
  •  T'-900 Ciężki: Ten typ T-900 jest bardzo podobny w budowie do T-900 Zaopatrzenie.Ma niebieskie czujniki i może być wyposażony w działko plazmowe RSB-80.Może również oznaczać cele dla jednostek przechwytująco-zwiadowczych HK-Aerial.                                                             
  • T-950: to zaawansowany model T-900.                                                             

Budowa:

T-900 szczególnie różni się od innych terminatorów budową. Posiada prawdobodobnie najlepiej opancerzony egzoszkielet. Ma wzmocnioną strukturę korpusu, kości szczęki i lepiej chronioną czaszkę, w stosunku do starszych modeli.                                                                        

Więcej z Fandomu

Losowa wiki