Fandom

Terminator Wiki

T-600

54strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
T-600salvation.JPG

Twarz terminatora T-600 z gumową imitacją skóry (kadr z filmu Terminator Ocalenie)

T-600-0.jpg

T-600, lub jak kto woli terminator z serii 600 jest jednym z wcześniejszych typów terminatora służącego do infiltracji produkowany na masową skalę przez Skynet. Jego tytanowy endoszkielet był nieraz pokryty gumową, niezbyt udaną imitacją ludzkiej skóry, w wyniku czego podczas walk Ruch Oporu mógł szybko dostrzec T-600 na polu walk. T-600 pojawił się w pierwszej części Terminatora, w Kronikach Sary Connor oraz w najnowszej adaptacji Terminator: Ocalenie.

Terminator: OcalenieEdytuj

Koncepcja terminatora z serii 600 została kompletnie zmieniona na bardzo ociężałego, prawie 3,5 metrowego kolosa. Skynet podczas produkcji T-600 nadal bazował na szkielecie ludzkim, ponadto Skynet uzbroił terminatora w działko z serii Vulcan trzymane w prawej ręce. Ich ośrodek motoryczny znajdował się na szyi i był częściowo widoczny przez co Ruch Oporu podchodził T-600 od tyłu wbijając nóż w kark, maszyna natychmiast traciła orientację ale nie na długi okres czasu.

WalkaEdytuj

T-600 posiada 3 tryby działania: bezpośredni, automatyczny i swobodny. Nowsze modele terminatora z serii 600 były sterowane z komputerów obronnych znajdujących się bezpośrednio na terenie Skynetu, sterowanie to można porównać do gry komputerowej w której wcielamy się w danego bohatera i nim wykonujemy dane czynności. W trybie automatycznym po części mógł reagować na następujące wydarzenia podczas walki. Model ten wykorzystywano do przeczesywania ruin miast w celu wyszukiwania potencjalnych ocalałych i ich infiltracji. Co ciekawe T-600 cechowała przebiegłość, miał zaprogramowane umyślne udawanie "nieżywego" po to by uśpić czujność ocalałej ludnośći, w odpowiednim momencie uderzał z całą siłą. Główną cechą charakterystyczną było działko z serii Vulcan trzymane w prawej ręce terminatora T-600, zapewniało ono potężny zasięg i moc, lecz celność dawała wiele do życzenia.

WadyEdytuj

Sam John Connor zauważył i przekazał te informacje oddziałom Ruchu Oporu, że terminator z serii 600 jest prymitywnym i przestarzałym modelem maszyny do infiltracji. Jest ociężały i powolny, dodatkowo jego ramiona i barki są podatne na pociski wystrzeliwane przez przeciwnika. Funkcje motoryczne można bardzo łatwo odszukać z tyłu szyi, ponieważ na karku znajduje się jego system sterujący, wbijając tam nóż T-600 tracił chwilowo orientację i nie był w stanie zlokalizować wroga, przez co strzelał całymi seriami z działka we wszystkie strony, co jednak nie było bezpieczne i narobiło wiele szkód. Kolejną jego wadą była łatwość rozpoznania w terenie ze względu na jego rozmiary i braki tkanki imitującej skórę ludzką.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki