FANDOM

T400

T-400

348px-T400 rusty

T-400 z przodu

Seria 400, T-400, lub Clankers ( nazywany ze względu na charakterystyczny dźwięk wytwarzany podczas spacerów) , był jednym z wczesnych Hunter Humanoid Killer (Humanoidalny Łowco-Zabójca), powstał przed serią 500, a po raz pierwszy został wyprodukowany w 2018 roku przez Skynet. 

Przegląd

T-400 został wymyślony w czasie wstępnych testów naśladowania ludzkiej autonomi. Ideą było stworzenie Hunter Killer (Zabójco-Łowcy), który miał ogólny rozmiar, kształt, zakres ruchu i mobilność człowieka.Technologia Skynet'u posiadała w tamtych czasach posiadała pewne ograniczenia, więc seriia 400 została wykonana z tanich i niezbyt trwałych materiałów, które były proste i szybkie w produkcji. Z tych powodów, Skynet przechowywał serię 400 masowo, jako zużywalnych żołnierzy nawet po nowszych terminatorach, takich jak T-500 i T-600. Seria 400 służyła jako główne naziemne wojska, a niektóre jednostki były używane jako strażnicy w różnych instalacjach Skynetu, fabrykach i obozach internowania, przeznaczonych dla ludzkich więźniów. 

Dane Techniczne

W chwili jego powstania, T-400 był imponującym, a nawet groźnym żołnierzem, majacym mniej więcej około 7 metrów wysokości i ważył ćwierć tony. Był silny fizycznie i mógł podnieść 1000-kilogramowy ciężar . Mógł również  (a czasami nawet lubiał) niszczyć betonowe i zbrojone betonem ściany. Mógł on łatwo pokonać człowieka w walce wręcz, ale człowiek był wrogiem inteligentnym i przebiegłym, więc wykorzystywał słabości T-400 przeciwko niemu. W przeciwieństwie do późniejszych terminatorów , miał kilka obszarów okablowanych, które były narażone na uszkodzenia. T-400 miał tylko jeden duży, czujnik optyczny, który świecił na czerwono.

Inteligencja

Terminator  T - 400 był jednym z pierwszych serii Hunter Humanoid Killer (Humanoidalny Łowco-Zabójca) wykorzystującej prawdziwą sztuczną inteligencje, a więc miał bardzo prymitywny CPU w porównaniu do późniejszych terminatorów. Jego inteligencja ograniczała się do tego by móc chodzić, strzelać, wykonywać proste polecenia, polować i wyeliminować cel oraz odróżnić sojuszników od wrogów. Jego mentalność można porównać do małpy albo bardzo głupiego dziecka.

Uwaga: Ten artykuł pochodzi ze strony terminator.wikia.com/wiki/Terminator_Wiki

Więcej z Fandomu

Losowa wiki