FANDOM

    Edytuj

Seria T-300 Edytuj

Seria TS-300 Stealth Infiltrator (Niewykrywalny Szpieg), używała endoszkieletów ceramicznych i oprogramowania do tworzenia transferu osobowości poprzez jednorazowe kopie prawdziwych ludzi.Zaprojektowane w Zespole Badań MIR na półwyspie Kola, i wyposażone w ceramiczne endoszkielety naśladujące ludzką masę i strukturę kompletnych układów narządów oraz "tru-życia" roboty te mogły przechodzić wykrywania zwierząt. Dzięki poprawionej muskulaturze maszyny te były szybsze i silniejsze niż seria T-8xx. Każdy TS-300 był wyposażony w czujnik maskowania EM / jednostkę stealth, który umożliwiał TS-300 omijanie systemów wykrywania.

Oprogramowanie do transferu osobowości ludzi będących w niewoli, posiadało pełną zdolność do infiltracji przez zastąpienie konkretnych osób.Chociaż wcześniejsze modele miały problemy z dyrektywami MIR. Seria TS-300 została odkryta podczas misjii ratunkowej Spetsnaz / RAID we wschodniej Syberii.

"Niewykrywalny" Terminator

TS-300 były ograniczone w ilości produkcji, ponieważ były przeznaczone do zastąpienia tylko niektórych osób. Wiele kopii tego samego szablonu osobowości mogło zaszkodzić procesowi infiltracji.
Modele Alpha miały poważne problemy z niestabilna osobowością, przez rygorystyczne protokoły. W ciągu 100ms T-300 mógł wyczyścić szablon danej osobowości w razie potrzeby.T-300 były zdolne do komunikacji bezprzewodowej MIR i Skynet HK.

Terminatorzy tego typu są znani tylko z komiksów.