FANDOM

T1200

T-1000

T-1000 – postać fikcyjna, cybernetyczny zabójca, znany z filmu Terminator 2: Dzień sądu (Terminator 2: Judgment Day) oraz drugiego sezonu serialu Terminator: Kroniki Sary Connor. W filmie pełnometrażowym postać cyborga grana jest przez Roberta Patricka, w serialu rolę T-1000 odgrywa Shirley Manson. W Terminator 5 ta postać pojawia się ponownie

Charakterystyka Edytuj

Jest ulepszonym prototypem terminatora, zbudowanym ze stopu mimetycznego, (seria 1, model 1A, typ 1000). Może przyjąć kształt i wygląd każdego trwałego ciała stałego, którego dotknie. Dzięki temu używa rąk jako haków, ostrzy etc. Nie potrafi wytworzyć broni palnej dlatego, że broń palna posiada ruchome części i chemikalia których T-1000 nie jest w stanie wytworzyć.

Rola w filmie Edytuj

Początki Edytuj

Nie wiadomo, co T-100 robił w przyszłości. Prawdopodobnie zabijał ludzi lub możliwe, że został stworzony dopiero później.

Terminator 2: Dzień Sądu Edytuj

Content t-1000 cleave man final

,,Ranny" T-1000. Zaraz się odbuduje

W momencie, gdy w 2029 r. ludzkość wygrała wojnę T-1000 został wysłany w przeszłość do roku 1995, by zabić dziesięcioletniego Johna Connora. W 1995 r. T-1000 świetnie potrafił udawać człowieka. Zaatakował Johna w galerii, uratował go jednak wysłany w ślad za nim T-800. Później T-1000 zabił przybranych rodziców Johna i włamał się do szpitala psychiatrycznego, bo przewidział, że John pojedzie tam po matkę, Sarę Connor. Tak też się stało. W szpitalu T-1000 potrafił udawać podłogę, a później walczył z T-800. Ponownie nie udało mu się zabić Johna Connora.

Na niedługo później, gdy Sarah, John, Miles Dyson i T-800 włamali się do Cyberdyne, by zniszczyć Skynet T-1000 przyleciał jako jeden z policjantów. Niedługo później rozegrał się wyścig między Sarą, Johnem i T-1000. Zaprowadził on wszystkich do huty. Tam T-1000 przybrał wygląd Sary Connor, by zwabić Johna. Niedługo potem T-1000 został zniszczony, albowiem wpadł do pieca hutniczego.