FANDOM

Skynet, superkomputer który na początku XXI w. uzyskał świadomość. Jego celem stała się zagłada ludzkości.

Aby zrealizować ten plan Skynet zaprojektował Terminatorów.

Historia Edytuj

Początki Edytuj

Początkowo system sztucznej inteligencji Skynet był budowany w Cyberdyne przez Milesa Dysona, który nie wiedział do czego ma to doprowadzić. Budowa Skynetu pochłaniała czas w Milesie. Pierwotnie Skynet miał wypowiedzieć wojnę ludziom 29 sierpnia 1997. Jednak za sprawą Sary i Johna Connorów oraz przeprogramowanego modelu T-800 Dyson poznał prawdę i postanowił wraz z nimi zniszczyć Skynet, co się udało.

Dalsze losy Edytuj

Niestety Skynet został później odbudowany przez gen. Roberta Brewstera. Miał on wirus - w rzeczywistości to sam Skynet był wirusem. Wydarzenie to miało miejsce w 2005 r. John Connor i Kate Brewster próbowali powstrzymać Skynet przed wypowiedzeniem wojny, które miało nastąpić 24 lipca 2005 r.(czyli za kilka godzin, a później już minut). Tym razem zmiana przyszłości była jednak niemożliwa, więc Skynet wypowiedział wojnę ludziom i stworzył Terminatory.

Wojna Edytuj

Wojna między ludźmi, a maszynami trwała w latach 2005-2029. Podczas ataku na Skynet w 2018 r. John uwolnił jednego z więźniów sztucznej inteligencji - Kyle' a Reese' a, swojego ojca, którego miał wysłać w przeszłość, by chronił Sary Connor i go spłodził.

W 2029 r. ludzkość wygrała wojnę ze Skynetem. Skynet jednak nie poddał się i wysłał Terminatory w przeszłość i zabiły Sarę Connor w 1984 r. i Johna Connora w 1997 r.

Modele jakie stworzył SkynetEdytuj

Ciekawostki Edytuj

  • w filmie Terminator: Genisys sztuczna inteligencja stworzona przez ludzi, Genisys to w rzeczywistości Skynet. Skynet-Genisys został zniszczony w ostatniej chwili. W misji uczestniczyli T-800, Sarah Connor, Kyle Reese.