Fandom

Terminator Wiki

Seria 400

54strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

T-400 Był jednym z pierwszych terminatory przeznaczone wyłącznie przez Skynet jako próba stworzenia tanie niezawodne platformy. To cechy prymitywne czujnik optyczny, który służył jako prototyp później optyka terminatora. T-400 jest zbudowany ze stali / żelaza jako hyperalloys były jeszcze niedostępne Skynet w momencie T-400 jest wprowadzenie. Podstawowym celem T-400 było naśladować ruchy człowieka, tak by Skynet może przenikać ludzkie podziemnych baz, które były niedostępne dla innych modeli terminatora. To jest pogłoska, że urządzenie jednostki lewym ramieniu ma karabin plazmowy, jednak to nieprawda, że urządzenie jest faktycznie drugorzędne jednostki optyka dodane do T-400 serii co rekompensuje jego powolnego napędami głowy i zawierał szereg laserowe system dodał postrzeganie głębi. Ta jednostka jest powolny i przewidywalny, ale są zazwyczaj wysyłane w dużej liczbie. Są też pierwszą z serii Terminator nadające się palcami, tak aby mogły one korzystać człowieka maszyn i broni, jednak brakowało im umiejętności, czy korzystać z tej funkcji, bez instrukcji, a zakończył się łamanie najbardziej broni używając nadmiernej siły. T-400 miał prymitywny procesora bez funkcji nauki i brak umiejętności przystosowania się do swego otoczenia. Pomimo dezaktualizacji Series-500 i powyżej, zardzewiałe maszyny nadal służyć do wypowiedzenia każdej ludzi i nadal występują jako strażników w obozach koncentracyjnych. Zawartość Jednostki te zostały zaprojektowane przede wszystkim do niskich kosztów żołnierzy i mieć dostęp do człowieka obozów gdzie inne maszyny nie mogą, więc one są pełne wad projektowych. Przewodniczący predestynowane strzał z broni kalibru niskie mogą łatwo zniszczyć drugiego urządzenia optyczne, a po drugie wielu obszarach odsłoniętych przewodów elektrycznych na podwoziu dozwolone dla ludzi o unieruchomieniu jednostki, po trzecie T-400 procesor nie mógł obliczyć działania bitwy z wyprzedzeniem i atak z wielu nosicieli zazwyczaj spowodować awarię urządzenia. Należy również zauważyć, że T-400 miał ograniczonej bazy danych i można było ludzi do przewidywania jednostek gotowych reakcji. Edycja wzorów Alternatywne Pomimo że nie posiada żadnych różnic fizycznych, T-400 miał programowalne bazy danych, które mogą posiadać ani walki, konserwacji lub wewnętrznych procedur. Mimo zwykle koncentruje się walki T-400, konserwacji i modele "Loader" modele zostały znalezione. "Loader" to pseudonim podanych przez ludzi dla T-400, który ma zwalczać lub (Friend or Foe) system FOF na miejscu i mogą być łatwo w porównaniu do wózków widłowych, ze względu na jej charakter stacjonarny. Jeśli człowiek się przenieść z przodu, to nie zareaguje w żaden sposób.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki