FANDOM

Robert Brewster - ojciec Kate Brewster, oficer sił powietrznych Stanów Zjednoczonych.

Opis Edytuj

Robert był dobrym człowiekiem. Uważał, że człowiek powinien być kontrolowany w tworzeniu maszyn, by nie zyskały one zbyt dużej mocy.

Historia Edytuj

Początki Edytuj

Nieznana jest data ani miejsce urodzenia Roberta Brewstera. W pewnym momencie swojego życia spłodził córkę, Kate Brewster. W innym momencie swojego życia wstąpił do armii zawodowej i odpowiadał za Cyber Research Systems.

Terminator 3: Bunt maszyn Edytuj

W 2005 r. Robert nadal pracował jako wojskowy w Cyber Research Systems. Tworzył on Skynet nie wiedząc, że doprowadzi on do apokalipsy ludności. W tymże roku w przeszłość została wysłana T-X, by zabić określoną ilość osób, w tym Roberta(który miał w przyszłości być gen. Ruchu Oporu).

Niebawem do Roberta przybyli John Connor oraz jego córka i wyjaśnili mu prawdę. Robert został zabity przez maszyny, które się uruchomiły, albowiem Skynet(będący wirusem) dostał się do wszystkich urządzeń wojskowych. W ostatnich chwilach swojego życia poinstruował Johna oraz córkę, jak dotrzeć do Crystal Peak, by mogli oni spokojnie przeczekać pierwsze uderzenia(oni myśleli, że jest tam Skynet, który można wyłączyć.