FANDOM

Peter Silberman - lekarz psyhiatra, który leczył m.in.: Sarę Connor

Opis Edytuj

Peter Silberman był doskonałym lekarzem psyhiatrą. Wydaje się, że lubił Sarę Connor, kiedy leczył ją w szpitalu psyhiatrycznym. Był jednak zacięty.

Historia Edytuj

Początki Edytuj

Nieznana jest data ani miejsce urodzenia Petera Silbermana. Nie są znane też fakty z jego dzieciństwa. W pewnym momencie swojego życia został psyhiatrą i zaczął pracować w szpitalu psyhiatrycznym

Terminator Edytuj

W 1984 r. dr. Silberman badał, czy aresztowany Kyle Reese jest poczytalny.

Terminator 2: Dzień Sądu Edytuj

Original

Sarah udaje, że chce zabic Silbermana

W 1995 r. dr. Silberman ,,leczył" osadzoną w szpitalu psyhiatrycznym Sarę Connor. Wysłuchiwał jej historii - jak myślał - bzurnej o Terminatorach z przyszłości i o tym, że jej syn ma być przywódcą Ruchu Oporu. Nie wierzył w tę historię. Gdy Sarah próbowała uciec Silberman przeniósł ją do bardziej strzeżonego skrzydła. Po pół roku Sarah chcąca spotkać się z Johnem udawała, że Terminatory nie istnieją. Silberman wiedział, że kobieta udaje i Sarah zrobiła mu awanturę.

Niebawem Sarah ponownie próbowała uciec ze szpitala. W tym celu udawała, że chce zabić Silbermana zastrzykiem w szyję i szantażowała innych. W trakcie ucieczki Peter zobaczył dwa walczące ze sobą Terminatory T-800 i T-100. Tak przekonał się, że Sarah mówiła prawdę.

Terminator 3: Bunt maszyn Edytuj

W 2005 r. dr. Silberman odbył krótką rozmowę z Kate Brewster. Później prawdopodobnie zginął, gdy wybuchł Dzień Sądu.

Ciekawostki Edytuj

  • w serialu Terminator: Kroniki Sary Connor Silberman próbował zabić agenta FBI, Jamesa Ellisona.