FANDOM

Miles Dyson - niedoszły twórca Skynetu i sprawca Dnia Sądu.

Opis Edytuj

Miles Dyson był dobrym człowiekiem. Był też mądry. Kiedy dowiedział się do czego doprowadzi tworząc Skynet nie zamierzał unosić się pychą. Od razu postanowił, że zniszczy, co zrobił.

Historia Edytuj

Początki Edytuj

Nieznana jest data anim miejsce narodzin Milesa Dysona. Nie są znane też fakty z jego dzieciństwa. Wiadomo, że w pewnym momencie swojego życia poślubił Tarrisę Dyson, z którą miał syna Danny' ego. W pewnym momencie swojego życia zaczął pracować w Cyberdyne Systems, gdzie tworzył sztuczną inteligencję, co bardzo go pochłaniało. Nie wiedział, że w przyszłości doprowadzi to do wojny ludzi z maszynami.

Terminator 2: Dzień Sądu Edytuj

Miles Dyson nearly killed

Sarah celuje do Milesa

W 1995 r. Miles Dyson nadal pracował dla Cyberdyne Systems. Często budowa sztucznej inteligencji zabierała mu czas i nie spędzał go z żoną i dziećmi. W końcu Miles został zaatakowany przez Sarę Connor, która nie chciała dopuścić do Dnia Sądu. Najpierw Sarah strzeliła, ale uratował go syn. Później zaatakowała po raz kolejny, ale odnalazła w sobie serce i nie strzeliła do Dysona. W końcu pojawił się syn Sary. John i T-800, którzy wyjaśnili Milesowi, do czego doprowadzi. W zaistniałej sytuacji Miles zdecydował się zrezygnować z tworzenia Skynetu.

Później wraz z Sarą, Johnem i T-800 Miles włamał się do Cyberdyne i rozpoczął niszczenie swojego dzieła. Na miejsce przybyła policja. W czasie strzelaniny Miles został ranny, a później trzymał bombę, którą w końcu puścił i zabił samego siebie niszcząc przy okazji Cyberdyne Systems.