FANDOM

Marcus Wright,(ur 22 sierpnia 1975 r zm w 2018 r),robot półczłowiek zrobiony na potrzeby projektu ANGEL wymyślonym przez Serena Kogan do sprawienia żeby ludzie mogli dłużej żyć,Marcus

prawdopodobnie jest jedynm modelem w swoim rodzaju. Jego model nie jest określony Skynet pod postacią Doktor Kogan powiedziała Infiltrator Prototype,znaczy że jest robotem przeznaczonym do Infiltracji.W projekcie angel jest hybrydem.

ŻycieEdytuj

Początki Edytuj

Nieznana jest data ani miejsce urodzin Marcusa Wrighta. Nie są znane też fakty z jego wczesnego życia. W pewnym momencie swojego życia zamordował człowieka, za co został aresztowany i skazany na śmierć

Parę dni przed egzekujcą odwiedziła go chora na raka Serena Kogan, i przekonała do wzięcia udziału w projekcie ANGEL, który był jej pomysłem. Jego głównym celem było przedłużenie życia ludzi. Marcus zgodził się na to pod warunkiem pocałowania jej. Zgodziła się i Marcus podpisał kontrakt na oddanie ciała pośmiertnie.

Po śmierci Edytuj

Po śmierci ciało Johna zostało przerobione w ramach projektu ANGEL i zrobiono z niego pół-człowieka, pół-maszynę.

Terminator: Ocalenie Edytuj

Marcusendo3

Metalowe części Marcusa

Marcus Wright nieoczekiwanie obudził się 15 lat po egzekucji w 2018 r. Tam dołączył do Kyle' a Reese' a. Później trafił do Johna Connora, gdzie jego żona, Kate Connor odkryła, że Marcus jest pół człowiekiem, pół maszyną. John chciał zabić Marcusa, jednak Blair Williams pomogła mu uciec. Mimo to w czasie ostatecznej bitwy Marcus pomagał Johnowi. Zbuntował się przeciwko Skynetowi i przyszedł z pomocą Johnowi, który został powalony przez T-800. T-800 wykrył u niego czuły punkt, jakim było nie-elektroniczne serce i uderzył w nie. Marcus stracił wówczas reanimowany przez Connora. Później Terminator wbił pręt w Johna, a Marcus wyjął go i pokonał T-800. Następnie zaniósł rannego Connora do helikoptera, a później oddał Johnowi swoje serce. W wyniku tego Marcus Wright umarł po raz drugi.