FANDOM

Kate Brewster - żona Johna Connora.

Opis Edytuj

Kate była silną kobietą. Potrafiła kogoś szczerze pokochać. Umiała dobrze leczyć(ukończyła studia weterynaryjne).

Historia Edytuj

Początki Edytuj

Nieznana jest data ani miejsce urodzenia Kate Brewster. Prawdopodobnie urodziła się w Los Angeles. W pewnym momencie swojego życia jeszcze jako dziecko Kate poznała Johna Connora. W czerwcu 1995 r. Kate całowała się z Johnem na imprezie u Mike' a Kripke. Na dzień później słyszała, jak mówili o Johnie w mediach.

Dalsze losy Edytuj

W ciągu kolejnych latach Kate ukończyła studia i została weterynarzem. Straciła całkowicie kontakt z Johnem. W pewnym momencie poznała mężczyznę, który stał się jej narzeczonym.

Terminator 3: Bunt maszyn Edytuj

Med 1474019492 image

Kate celująca bronią do T-800

W lipcu 2005 r. Kata nadal pracowała jako lekarz weterynarz. W pewnym momencie zauważyła, jak John włamał się do jej gabinetu. Wściekła wrzuciła go do klatki, a później zajęła się klientem. W tym momencie miał miejsce atak T-X wysłanej z przyszłości, by ją zabić. Na ratunek Kate przybył T-800, który wymusił na nią wyjawienie miejsca, gdzie jest John. Później wszyscy uciekli. Kate wraz z Johnem jechali z tyłu. Kate miała Johna za przestępcę, w końcu jednak dowiedziała się, kim ma się on stać w przyszłości.

Niebawem wszyscy pojechali na grób Sary Connor. W jej trumnie znaleźli broń. Kate wzięła jedną z nich i strzeliła do T-800. Mniej więcej w tym samym czasie Katherine straciła narzeczonego zabitego przez T-X, która zaraz potem próbowała zabić ją. Udało jej się uciec dzięki Johnowi i T-800.

Następnie Kate wraz z Johnem dowiedzieli się, że za kilka godzin wybuchnie Dzień Sądu. Kobieta pomagała go powstrzymać. Wszyscy pojechali do jej ojca, by wyłączył Skynet. Wtedy na jej oczach umarł jej ojciec zabity przez T-X. Wcześniej ojciec dał im adres kryjówki(oni myśleli, że Skynetu), gdzie mogliby przeczekać pierwszy atak. Kate i John tam polecieli. Przekonali się, że nie ma Skynetu, a kryjówka. Tam Kate i John złapali się za rękę.

Katherine Brewster and John

Kate i John w 2018 r.

Terminator: Ocalenie Edytuj

Niebawem Kate poślubiła Johna. W 2018 r. kobieta była z nim w ciąży. Stała się lekarzem w jednostce swojego męża. Odkryła, że Marcus Wright jest pół maszyną, a pół człowiekiem.

Dalsze losy Edytuj

Niebawem Kate prawdopodobnie urodziła dziecko Johna. W 2032 r. po śmierci Johna zabitego przez T-800, przeprogramowała tę samą maszynę, by chroniła Johna i ją samą oraz wysłała w przeszłość do roku 2005(T-800 z Terminator 3: Bunt maszyn).

Dalsze losy Kate pozostają nieznane. Prawdopodobnie normalnie wychowywała dziecko swoje i Johna.