Fandom

Terminator Wiki

Ginger Ventura

54strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Ginger.JPG

Scena z filmu Termiator

Ginger Ventura – Postać fikcyjna z pierwszej części Terminatora zagrana przez Bess Mottę. Przyjaciółka i współlokatorka Sary Connor tragicznie ginie z rąk Terminatora 13 maja 1984 roku. Owej majowej nocy po burzliwym stosunku z chłopakiem Mattem Buchananem Ginger wstaje by przygotować coś do zjedzenia, w tym czasie terminator T-800] wdziera się do mieszkania i zabija jej chłopaka. Ginger nagle zamiera bez ruchu gdy widzi jak zwłoki Matta przebijają się przez drzwi. Terminator wkrótce dopada przerażoną dziewczynę i bez skrupułów zabija myśląc, że jest to Sara Connor.

T-800 szybko dowiaduje się, że prawdziwa Sara Connor jest w klubie, ponieważ zaniepokojona tajemniczymi morderstwami w obawie o przyjaciółkę nagrywa się na automatyczną sekretarkę podając dokładny adres klubu z którego dzwoni.

CiekawostkiEdytuj

13 maja w filmie przedstawiono jako piątkową noc, Ginger przed przyjściem Matta w rozmowie z Sarą podkreśla: "[...]Jest przecież piątkowy wieczór[...]". W rzeczywistości 13 maja 1984 roku przypadała niedziela. Wszystko to wynikało z rocznego opóźnienia nagrywania filmu.

LinkiEdytuj

Profil Bess Motty na imdb.com

Więcej z Fandomu

Losowa wiki