FANDOM

Cyberdyne systems234154

Cyberdyne Systems - firma, w której tworzono sztuczną inteligencję.

Opis Edytuj

Cyberdyne Systems było firmą, w której Miles Dyson tworzył sztuczną inteligencję. Tam też przetrzymywano rękę pierwszego Terminatora T-800, który w 1984 r. miał zabić Sarę Connor. Jednym z pracowników Cyberdyne Systems był Miles Dyson.

Historia Edytuj

Początki Edytuj

Nie jest znana data założenia firmy Cyberdyne Systems. Prawdopodobnie od początku zajmowała się ona tworzeniem sztucznej inteligencji, co miało doprowadzić do powstania Skynetu, który miał wypowiedzieć wojnę ludziom.

Między 1984-1995 r. firmę tę próbowała wysadzić Sarah Connor, by nie dopuścić do Dnia Sądu. Nie udało jej się to jednak. Została schwytana i uznana za niepoczytalną. Umieszczono ją w szpitalu psychiatrycznym, a Cyberdyne Systems nadal działało.

Terminator 2: Dzień Sądu Edytuj

Explosion

wybuch w Cyberdyne

W 1995 r. w Cyberdyne Systems nadal pracował Miles Dyson, który nieświadomie budował Skynet. Gdy w końcu poznał prawdę, którą opowiedział mu przybyły z przyszłości Terminator T-800 Dyson postanowił pomóc Sarze, Johnowi i Terminatorowi zniszczyć Cyberdyne. Zabrał ich do siedziny, gdzie rozpoczęli proces demolki. Na miejsce przybyła policja. W końcu Miles Dyson za pomocą środka wybuchowego wysadził siedzibę firmy w powietrze. Cyberdyne Systems wówczas upadło.